piątek, 19 października 2012

Kwiaty z bibuły cd. :)

Cześć :) 
Ostatnio pisałam że próbuję swoich sił w robieniu kwiatów z bibuły i powiem wam że nawet mnie to wciągnęło :D W tym tygodniu wykorzystałam swój wolny czas i zrobiłam kilka nowych bukiecików. Kwiaty robiłam metodą cukierkową, przyznam że na początku trochę ciężko było z tym zawijaniem , ale pomału zaczęło mi to nawet wychodzić. Kilka kwiatów robiłam również z krepy, znacznie lepiej wtedy wychodzą  robione tą metodą. Jak już kwiaty były gotowe to utworzyłam z nich rożne kompozycje :), a co z tego wyszło oceńcie sami :D  

                                                                                                            Pozdrawiam Kaśka
                                                                                                                      







                                                                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze :)