środa, 14 listopada 2012

Choinkowe nowości

Witamy :)

Na wielu blogach można już oglądać piękne świąteczne ozdoby i my również  chcemy się pochwalić swoimi pracami :) Zrobiłyśmy nowe choinki, są różne, każda zrobiona z czegoś innego. 
Uważamy, że wyszły fajne.
A Wy co o nich sądzicie? 

Choinka z różyczek zrobionych z krepy :)





Następna choinka zrobiona jest z materiału :)




Kolejna wykonana jest z siana :)





I jeszcze stroik, który powstał z mchu, szyszek i małych choinek z siana :)




A to na pewno jeszcze nie koniec świątecznych ozdób, bo już powstają kolejne :)
Zdjęcia wkrótce ;)
Pozdrawiamy i dziękujemy za odwiedziny :)


22 komentarze:

  1. Mmm... chyba się zakochałam w tych choinkach - są przeurocze i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinki są cudowne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne... ta materiałowa taka niespotykana i nowatorska, a jak zobaczyłam ten stroik z choinkami z siana to mało nie spadłam z krzesła z wrażenia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy sobie czegoś nie złamałam, bo ja spadłam z krzesła:) Czapki z głów, rewelacyjne macie pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. BRAWO!!!!!! rewelacyjne oryginalne prace :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie super a ta z różyczek to po prostu mistrzostwo świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne świąteczne ozdoby :) Super są te choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kazda inna,kazda sliczna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurde..piękne!!!!!!!!:) postaralyscie sie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śewietne!!! Moją faworytką jest pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne nie myślałam ze z takich rzeczy można takie fajne zrobić

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne choinki, a stroik rewelacyjny :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tej z materiału *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe pomysły!!! Z materiału jest przepiękna !!! Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ochotę zrobić coś fajnego nowego na święta, teraz już wiem co to będzie. Stroik z choinek z sianka. Bardzo dziękuję za podrzucenie pomysłu, bo jest świetny. Choć powiem ,że ta z różyczek przepiękna, ale pewnie bardzo pracochłonna więc wolę się narazie ponapatrzać u was :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie pomysły są wspaniałe,strasznie mi się podoba niebieska choinka,zapraszam do mnie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie choinki są prześliczne,ale ostatnie ...mistrzostwo!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze :)