wtorek, 30 października 2012

Stroik nr 2 :D

Hej :)
 Nasturcja wykonała śliczny stroik na cmentarz ,ale ja również zrobiłam i chce wam pokazać co mi wyszło :) Ja do mojego  wykorzystałam sztuczne jodełki i kwiaty, ponieważ taki sobie zażyczyła teściowa :D wydaje mi się że wyszedł całkiem fajny . A wy jak myślicie?? 
                                                                                                                                                                                                      Kaśka
                                                   
                                                                                                                  

                                                                                                          

5 komentarzy:

  1. ładne są wasze stroiki, chociaż przyznam się, ze bardziej podoba mi się ten z jadełkami z poprzeniego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stroiki, zapraszam do mnie i dodaje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się wszystkie wasze prace! Biżuteria zachwyca, kartki rozczulają, stroiki zapierają dech... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze :)