niedziela, 11 listopada 2012

Kolejna choinka :)

Hej :)
 Dziś dodaję zdjęcie choinki wykonanej tak samo jak robiła Nasturcja , czyli z wykorzystaniem bibuły :) Moja ma wysokość 22 cm ozdobiłam ją cyrkoniami , granatowymi gwiazdkami wyciętymi z brokatowego papieru i drucikiem florystycznym.To pierwsza z ozdób świątecznych jakie wykonałam w tym roku , ale na pewno nie ostatnia :D 
                                                              Pozdrawiam Kaśka
                                                                      
                                                                                                          

7 komentarzy:

  1. piękna choinka, elegancko ozdobiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka skromna, a zarazem piękne w swej prostocie:) Masz talent i pomysłowość.
    Gratuluje:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za bardzo miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choinka :) Przejrzałam cały blog i jestem pod ogromnym wrażeniem :) Gratuluje potrójnego talentu ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna choinka !!! Bardzo oryginalna !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze :)