środa, 9 lipca 2014

Ambasadorka Le Petit Marseillais

Dzień dobry :)

Witam Wszystkich po bardzo długiej przerwie :) Mam nadzieję, że czasem ktoś tu jeszcze zagląda :)
Dzisiaj trochę inny temat. 
Jakiś czas temu zarejestrowałam się na Rekomenduj.to i teraz udało mi się zakwalifikować do kampanii Le Petit Marseillais :) 
Dotarła do mnie paczka a w niej Kremowy żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy i Mleczko nawilżające Masło shea, Słodki migdał, Olejek arganowy, a także po 20 próbek dla znajomych i rodziny i przewodnik po Świecie Le Petit Marseillais. Zaczynam więc dziś testowanie tych produktów (dodam tylko, że pięknie pachną) a w następnym poście postaram  się coś o nich napisać :)






                                                                                                                          Pozdrawiam :)



3 komentarze:

  1. Super sprawa :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to :) Liczę na relację z testowania:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zostałam ich ambasadorką z Rekomenduj :) Żel pod prysznic pachnie obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze :)