środa, 2 grudnia 2015

Bawełna i len

Witajcie

Przeglądam właśnie Wasze blogi i popijam herbatę z miodem, cytryną i imbirem - idealna na ponury, zimny wieczór :) Widać już u Was coraz większe przygotowania do Świąt, a ja dopiero planuje jak ozdobić dom na Święta, co upiekę, co ugotuje itd. Mam pełno planów i pomysłów w głowie, ale w ogóle nie mam natchnienia, chyba pogoda nie nastraja świątecznie. Ale mam nadzieję, że jakoś się wyrobię i zdążę ze wszystkim na czas :) Dziś robiłam ozdóbki z masy solnej na choinkę, dopiero się suszą, więc do pokazania będą za jakiś czas. W najbliższym czasie planuje upiec pierniczki, jak macie jakieś sprawdzone przepisy to chętnie skorzystam :)
A jakiś czas temu uszyłam sobie poszewki na jaśki i do kompletu dwie serwetki i podkładki pod kubki. Uszyte są z bawełny i lnu.






                                                                     
                                                                                         Pozdrawiam  :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, wzorzysty zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy zestawik kawowy, czy herbatkowy ;) poduchy super- moje klimaty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, i te kolorki :) Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam się siebie na rozdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, naprzemienny zestaw. Świetnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarze :)